میگذره..


متینم ،مادرم

تو زندگی اتفاقای بد کم پیش نمیان

اتفاقای بزرگ وکوچیکی که واسه همه پیش میان

 اتفاقایی که کلی ناراحتی و غصه و  افسوس به همراه داره

واسه همین هروقت اتفاقی برات افتاد که  باعث شد خنده از لبات محو بشه 

باعث شد دلت بگیره و بغض کنی

فکر نکن که دنیا به اخر رسیده 

فکر نکن دیگه هیچ کاری نمیشه کرد

فکر نکن شدی بدبخت ترین ادم دنیا

اون لحظه چه بخوای چه نخوای میگذره و در پسش روزها و سالها

اونوقت یه روزی میاد که وقتی از پشت شیشه ماشین منظره هایی که ازکنارت  میگذرنو نگاه میکنی ، ناخوداگاه ذهنت برمیگرده به عقب و یاد اون روزها میفتی و

.

.

یهو متوجه میشی که داری لبخند میزنی...

نظرات 6 + ارسال نظر
فاطمه چهارشنبه 12 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 11:12 ب.ظ http://fateme.blogsky.com

هه..
آره واقعا

بچه پررو... چهارشنبه 12 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 11:15 ب.ظ http://www.partab.blogsky.com

سلام
خیلی قشنگ مینویسی...
آهنگ ضمیمه سایت فوق العادست...
خیلی ارامش رو میشه حس کرد تو وبلاگت... خیلی دلم میخواد چنین وبلاگی داشته باشم.. خوش به حالت.
موفق باشی.
و من ا... التوفیق....

سلام ،
ممنون ، شما خیلی لطف داری
بازم سر بزنین

مرتضی چهارشنبه 12 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 11:35 ب.ظ http://kooris-6.blogsky.com/

سلام!
چه وبلاگ با احساسی داری!حرف دلتو خوب نوشتی!
تصاویرت هر چند کم بودن ولی جذاب بودن!
بیا به وبلاگم و نظرتو بگو !
موفق باشی...

ممنون شما لطف دارین

آزاده چهارشنبه 12 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 11:39 ب.ظ

آره خدا رو شکر می گذره، خوب یا بد

امیدوارم روزی برسه که به یاد این روزها لبخند بزنم...

ایشاللللللللله

بنظرت کی ام؟ پنج‌شنبه 13 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 02:49 ق.ظ

البته اگه تو این وسطا که حالت خوبه و کلا داری حال میکنی و داری لبخند میزنی در حالیکه یاد گذشته میکنی یکی سر راهت در اومد و هی بت گفت عاشق ، عاشق ، عاشق ، و هر هر خندید ، اینقد خویشتن دار باش که نزنی لهش کنی
مطمئن باش یه روزی میرسه که یاد روزایی میافتی که دوستات روزای بدتو یادت میآوردن و هر هر بت میخندیدن ، و وقتی حواستو جمع میکنی میبینی توهم داری هر هر میخندی و فقط دلت تنگ شده

یعنی تو کلی خویشتن داری کردی که منو نزنی ؟

من همونم پنج‌شنبه 13 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 03:29 ب.ظ

البته زدن که نداری حالا ولی خب دیگه خشم خودم رو کنترل میکنم
وبلاگت باحاله و این که آپدیت هاشو تو فیس میذاری خیلی کار خوبیه
مزاج ما رو به دل نگیر
بنویس ببینیم بالاخره تو میخوای با این آقا متینت چیکار کنی !!!!
آ ، راستی این آهنگه خیلی عالیه واقعا حس خوبی میده !!! آرومه !!!
لامصبا این آهنگارو چه طور میسازن!!!!من که نمیدونم

حالا این لامصبا این اهنگارو میسازن هیچ.. اینکه من چطوری پیداش کردم خیلی لامصب تره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد