دلم میخواد...

 

میدونی متین 

دلم برای یه چیزایی تنگ شده 

دلم هوس چیزایی رو کرده که تا حالا تجربه داشتنشو نداشتم 

فقط من اینطوری نیستم 

تقریبا هم نسلای من همه اینطورن 

دلم میخواد برای یه بارم که شده وسط خیابون با صدای بلند از ته دلم بخندم... بدون اینکه کسی برگرده نگاهم کنه و سر تاسف تکون بده  

دلم میخواد یه بارم که شده وقتی میخوام برم بیرون دغدغه اینکه چی بپوشم که اذیتم نکنن نداشته باشم 

دلم میخواد فقط برای یه بار شب ساعت 12 تنها از خونه بزنم بیرون... بدون ترس 

دلم میخواد وقتی تلویزیونو روشن میکنم دلم شاد شه  

دلم میخواد  خبرای خوب بشنوم... نه اینکه با هر زنگ تلفن دلم بلرزه 

دلم میخواد با صدای اژیر پلیس 2 متر از جام نپرم 

دلم میخواد به ادما اعتماد کنم   

دلم دل خوش میخواد..بدون دل مشغولی... دلشوره... بلا تکلیفی... ناهولی... ترس

دلم امنیت روحی ،جسمی ، اخلاقی، فرهنگی ، اجتماعی.... میخواد 

شاید فکر کنی اینا خیلی مهم نیستن 

شاید خیلی بدیهی به نظر میان

نمیدونم زمان شما چطوریه   

اما  زمان من اینا جزء کمترین چیزاییه که نداریم ... تا تهشو بگیر....

 

نظرات 1 + ارسال نظر
azadeh چهارشنبه 18 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 11:08 ب.ظ

ishalah be har chi ke delet mikhad vberesi

مرسی عزیزم، تو هم همینطور

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد