فرق میکنه...

                    

 

فرق میکنه.. همه چیش فرق میکنه    

حداقل با چیزایی که تاحالا دیدم خیلی فرق میکنه 

حتی خوبیهاو بدیهاش... با همه خوبی ها و بدیها فرق داره 

هرچی فکر میکنم ، هرچی بیشتر پیش میرم ، بیشتر به تفاوتهاش میرسم 

 یه سرو گردن بالاتر

اینه که دلمو به درد میاره... 

میدونی متین

خیلی وقتا همه چی چه خوب چه بد  ختم میشه به ... پایان غم انگیز همیشگی... همون قصه تکراری  

اما این لامصب حتی پایان غم انگیز همیشگیشم فرق میکنه 

همینه که دلمو بیشتر به درد میاره ..مچالش میکنه ... دردش خیلی زیاده !!!

نظرات 1 + ارسال نظر
شایان یکشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:02 ق.ظ http://joinme.blogsky.com

اخه چراااااااااااااااااااا
خدایااااااااااااااااااااااا
درکت میکنم
نمیدونم تو نظر قبلیم گفتم یا نه اما میاین تبادل لینک من شما رو لینک میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد